Υπηρεσία υποστήριξης (helpdesk) του EURES

Μια ειδική υπηρεσία υποστήριξης στη διάθεση των χρηστών της πύλης EURES, που τους βοηθά να περιηγούνται στην πύλη και κάνει τη διαδικασία εύρεσης εργασίας και προσλήψεων όσο πιο ομαλή και αποτελεσματική γίνεται.

Το πολυεθνικό κέντρο επικοινωνίας, με συντονίστρια την Εύη Γκίνου, λειτουργεί τις καθημερινές από τις 8.30 έως τις 18.00, απαντώντας σε τηλεφωνήματα, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άμεσα μηνύματα σε όλες τις επίσημες γλώσσες της ΕΕ / του ΕΟΧ. Σε μια μόνο μέρα, η ομάδα μπορεί να δεχτεί έως και 100 ερωτήματα.

Τα μέλη της ομάδας παρέχουν υποστήριξη στα γαλλικά, τα αγγλικά ή τα γερμανικά όταν τα ερωτήματα τίθενται μέσω τηλεφώνου, Skype και chat, και σε όλες τις γλώσσες των χωρών της ΕΕ / του ΕΟΧ όταν τα ερωτήματα υποβάλλονται μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Αποστολή της υπηρεσίας υποστήριξης είναι να βοηθά τους εργοδότες, τα άτομα που αναζητούν εργασία και το δίκτυο EURES σε σχέση με τις τεχνικές πτυχές της χρήσης της πύλης. «Δεν παρεμβαίνουμε στη διαδικασία υποβολής αίτησης για θέση εργασίας», επισημαίνει η Εύη. «Για παράδειγμα, εξηγούμε στα άτομα που αναζητούν εργασία πώς μπορούν να επικοινωνούν με τους εργοδότες προκειμένου να υποβάλλουν αίτηση και, όταν χρειάζεται, τα παραπέμπουμε σε συμβούλους EURES. Υπάρχει διάκριση ανάμεσα στη βοήθεια που προσφέρουμε εμείς και στη βοήθεια που προσφέρουν οι σύμβουλοι του δικτύου EURES ανά την Ευρώπη, οι οποίοι είναι εκπαιδευμένοι για να παρέχουν εξατομικευμένη υποστήριξη σε θέματα επαγγελματικής κινητικότητας. Εμείς πάλι παρέχουμε υποστήριξη στους χρήστες ώστε να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν την πύλη από μόνοι τους.»

Τα αιτήματα που υποβάλλουν οι εργοδότες συνήθως αφορούν την παροχή πληροφοριών σχετικά με την υπηρεσία και την εγγραφή στην πύλη. Για παράδειγμα, ζητούν βοήθεια για την πρόσβαση στη βάση δεδομένων με τα βιογραφικά ή για τη δημοσίευση κενών θέσεων εργασίας, διαδικασία που πρέπει να γίνεται μέσω των δημόσιων υπηρεσιών απασχόλησης της χώρας τους.

Υπηρεσία υποστήριξης (helpdesk) του EURES