Καλαμάτα και Ταΰγετος σε διεθνές τηλεοπτικό πρόγραμμα

Καλαμάτα και Ταΰγετος είναι μεταξύ των περιοχών, όπου βρίσκονται σε εξέλιξη τα γυρίσματα της 7ης σεζόν του τηλεοπτικού προγράμματος «The Travel Bug TV Show”, που προβάλλεται πέραν της Αυστραλίας, σε Ρωσία, Κάτω Χώρες, Γερμανία, Ιταλία, Ελβετία μέσω National Geographic και σε N.A. Ασία, Ισπανία, Ινδία, Τουρκία, Πολωνία, Λετονία και ΗΠΑ μέσω Netflix.

Εκτός της Μεσσηνίας γυρίσματα πραγματοποιούνται  σε Αθήνα, Χανιά, Φαλάσαρνα, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Κόρινθο, Καλαμάτα, Στούπα, Ταΰγετο και Τρίπολη.

Αυτή πάντως δεν είναι η μοναδική προωθητική ενέργεια, που πραγματοποιείται με τη στήριξη του ΕΟΤ, καθώς γυρίσματα σε Πελοπόννησο, Κρήτη, Χαλκιδική, Φωκίδα, Κυκλάδες, Επτάνησα, Αθήνα και Βόρειο Αιγαίο θα πραγματοποιηθούν και τα γυρίσματα των 8 επεισοδίων (45′ το καθένα) της σειράς ντοκιμαντέρ «Η Ελλάδα της Ελιάς»- Ευλογημένα ελαιόδεντρα ανά τους αιώνες, που θα προωθηθεί στο Διαδίκτυο (portal και social media) με θέμα τα αιωνόβια ελαιόδεντρα.

Εξάλλου τηλεοπτικά γυρίσματα σε Θεσσαλονίκη και Ημαθία προγραμματίζει για 24-31 Ιουλίου το βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο BBC 2, με την υποστήριξη του ΕΟΤ, στο πλαίσιο του στρατηγικής επιλογής του Οργανισμού για την ανάδειξη δημοφιλών αλλά και λιγότερο γνωστών ελληνικών προορισμών στο εξωτερικό, μέσα από την βιομηχανία του θεάματος.

Οπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας ΕΟΤ Δημήτρης Τρυφωνόπουλος: «Τα ταξίδια τηλεοπτικών παραγωγών (filming trips) διοργανώνονται από τον ΕΟΤ και τα κατά τόπους Γραφεία του, στο πλαίσιο της εθνικής τουριστικής στρατηγικής για την δυναμική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό». Tα γυρίσματα του BBC 2 αφορούν στην παραγωγή της νέας τηλεοπτικής σειράς του διάσημου Βρετανού σεφ και τηλεπαρουσιαστή Rick Stein “Rick Stein’s Long Weekends” διάρκειας μίας ώρας, η οποία θα παρουσιάζει την πόλη της Θεσσαλονίκης ως ιδανικό προορισμό τουρισμού πόλεων, καθώς και τόπο γαστρονομικού και πολιτισμικού τουρισμού. Ανάλογα θα παρουσιαστεί και η περιοχή της Ημαθίας. Οι άλλες ευρωπαϊκές πόλεις που παρουσιάζονται στην σειρά, είναι: Κοπεγχάγη, Παλέρμο, Μπολόνια, Ρέικιαβικ, Βερολίνο, Βιέννη κ.α.

Την εκπομπή, παρακολουθούν περί τα έξι εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως. Απευθύνεται σε λάτρεις του φαγητού οι οποίοι αναζητούν ιδέες ολιγοήμερων διακοπών σε ευρωπαϊκές πόλεις. Θα εστιάζει στη γαστρονομική παράδοση της Θεσσαλονίκης και των γειτονικών αυτής περιοχών, όπως η Ημαθία, καθώς και στα ιδιαίτερα πολιτιστικά και ιστορικά μνημεία και αξιοθέατα των εν λόγω περιοχών. Εκτός από τον ΕΟΤ, την δράση υποστηρίζει ο Δήμος Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ της πόλης.

Εφημερίδα “Ελευθερία”